Chcesz przyśpiesyć cały proces? Wypełnij formularz online.
Po wstępnej weryfikacji wniosku nasz doradca skontaktuje się z Tobą
w celu ustalenia terminu spotkania
Jeśli wolisz rozwiać wątpliwości tu i teraz napisz do nas na czacie.
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
8:00 - 20:00
Załatw wszystkie formalności przez telefon. Konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces składania wniosku.
Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie, przedstawi ofertę i przyjmie wniosek.
Aktywować aplikację możesz na spotkaniu z doradcą klienta lub zdalnie - na czacie dostępnym na www.bocianfinanse.pl (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00).
W trakcie rozmowy zostaniesz poproszona/-y o podanie numeru PESEL, imienia i nazwiska, pełnego adresu zamieszkania oraz numeru telefonu.
Wypełnij formularz online klikając w poniższy link:
PRZEJDŹ DO FORMULARZAWypełnij formularz online klikając w poniższy link:
PRZEJDŹ DO FORMULARZAJak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
Sprawdź SMS-y od Bociana: wysyłamy kontakt do doradcy klienta lub informację o odmowie.
Jeżeli nie masz SMS-a skontaktuj się z nami na czacie lub zadzwoń na 600 100 100.
Jeśli doszło do opóźnienia w spłacie Twojego zobowiązania i powstała zaległość, w pierwszej kolejności skontaktuj się z doradcą klienta obsługującym Twoją umowę.
Jeśli doradca klienta nie ma już wglądu do szczegółów dotyczących Twojego zobowiązania lub wydarzyło się cokolwiek wymagającego wyjaśnienia - skontaktuj się ze specjalistą monitorującym płatności pod poniższym numerem telefonu.
W Serwisie zewnętrznym www.teczkaklienta.pl na indywidualnym dla każdego klienta koncie. W każdym momencie możesz się zalogować i przeglądać całą dokumentację.
Aby się zalogować przygotuj numer pesel oraz telefon, który został wskazany przy podpisaniu umowy. Login to numer pesel, a hasło otrzymasz SMS-em.
Jeśli masz pytania dotyczące karty kredytowej, możesz skontaktować się bezpośrednio z Multitude Bank. Czat na stronie www.pejkarta.pl to najlepszy sposób na uzyskanie szybkiej odpowiedzi. Konsultanci banku są dostępni na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Oczywiście informacji udzielają w języku polskim.
Możesz także wysłać wiadomość do banku z poziomu Twojego konta w serwisie www.teczkaklienta.pl. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni temat i wyślesz zgłoszenie.
Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Zadzwoń, na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie Twojej sytuacji!
[email protected]787 678 899Aktywować aplikację możesz na spotkaniu z doradcą klienta lub zdalnie - na czacie dostępnym na www.bocianfinanse.pl (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00).
W trakcie rozmowy zostaniesz poproszona/-y o podanie numeru PESEL, imienia i nazwiska, pełnego adresu zamieszkania oraz numeru telefonu.
Wypełnij formularz online klikając w poniższy link:
PRZEJDŹ DO FORMULARZAWypełnij formularz online klikając w poniższy link:
PRZEJDŹ DO FORMULARZAJak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
Sprawdź SMS-y od Bociana: wysyłamy kontakt do doradcy klienta lub informację o odmowie.
Jeżeli nie masz SMS-a skontaktuj się z nami na czacie lub zadzwoń na 600 100 100.
Jeśli doszło do opóźnienia w spłacie Twojego zobowiązania i powstała zaległość, w pierwszej kolejności skontaktuj się z doradcą klienta obsługującym Twoją umowę.
Jeśli doradca klienta nie ma już wglądu do szczegółów dotyczących Twojego zobowiązania lub wydarzyło się cokolwiek wymagającego wyjaśnienia - skontaktuj się ze specjalistą monitorującym płatności pod poniższym numerem telefonu.
W Serwisie zewnętrznym www.teczkaklienta.pl na indywidualnym dla każdego klienta koncie. W każdym momencie możesz się zalogować i przeglądać całą dokumentację.
Aby się zalogować przygotuj numer pesel oraz telefon, który został wskazany przy podpisaniu umowy. Login to numer pesel, a hasło otrzymasz SMS-em.
Jeśli masz pytania dotyczące karty kredytowej, możesz skontaktować się bezpośrednio z Multitude Bank. Czat na stronie www.pejkarta.pl to najlepszy sposób na uzyskanie szybkiej odpowiedzi. Konsultanci banku są dostępni na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Oczywiście informacji udzielają w języku polskim.
Możesz także wysłać wiadomość do banku z poziomu Twojego konta w serwisie www.teczkaklienta.pl. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni temat i wyślesz zgłoszenie.
Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Zadzwoń, na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie Twojej sytuacji!
Aby otrzymać finansowanie za pośrednictwem Bocian Finanse należy spełnić następujące warunki: być osobą pełnoletnią, mieć nadany numer PESEL, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. O finansowanie może ubiegać się osoba, która nie przekracza 74 roku życia.
Oczywiście. Udzielenie finansowania jest kwestią Twojej obecnej sytuacji finansowej. Decyzja o wysokości przyznanych Tobie środków również jest indywidualną kwestią.
Aby uzyskać finansowanie należy umówić się na spotkanie z naszym doradcą. Stawiamy na wygodę naszych klientów, dlatego nasi klienta odwiedzają klientów w ich domach. To w zaciszu swojego domu doradca przedstawi ci propozycje finansowania i załatwisz wszystkie formalności.
Jeśli starasz się o finansowanie po raz pierwszy, maksymalna wysokość środków, które można otrzymać wynosi 2500 zł. Warto jednak pamiętać, że wysokość zaproponowanego finansowania będzie również zależna od Twojej bieżącej kondycji finansowej.
Poza danymi osobowymi, adresem i nr telefonu (zobacz: Kto może ubiegać się o finansowanie), weryfikowane są informacje o Twoich dochodach. Sprawdź jakie dokumenty należy przygotować na spotkanie z doradcą: Co przygotować na spotkanie?
Masz trzy opcje. Wybierz najwygodniejszą dla siebie.
Złożony przez Ciebie wniosek o finansowanie trafi do naszego doradcy klienta. Doradca zadzwoni do Ciebie, aby umówić się na spotkanie w Twoim domu, w dogodnym dla Ciebie terminie.
Jeśli starasz się o finansowanie po raz pierwszy, maksymalna wysokość środków, które można otrzymać wynosi 2500 zł. Warto jednak pamiętać, że wysokość zaproponowanego finansowania będzie również zależna od Twojej bieżącej kondycji finansowej.
Na spotkanie z doradcą klienta przygotuj:
Nie. Decyzja o udzieleniu finansowania jest podejmowana na podstawie udostępnionych przez Ciebie dokumentów o dochodach.
Nie ma takiej możliwości. Konieczne jest umówienie się na spotkanie z naszym doradcą, ponieważ to na spotkaniu z nim załatwiane są wszelkie formalności oraz weryfikowane informacje o sytuacji finansowej klienta.
Bezpośrednio po podpisaniu umowy. Nasi doradcy pracują od poniedziałku do piątku od 8 do 19 oraz w soboty od 8 do 14. Cały proces od chwili złożenia wniosku do momentu przekazania środków zamyka się najczęściej w ciągu 24h. Pamiętaj jednak, że ten czas jest uzależniony również od wskazanego przez Ciebie terminu spotkania z doradcą.
Bocian Finanse od 25 lat odpowiedzialnie wspiera Polaków w realizacji ich celów i potrzeb. Ubiegając się o finansowanie nie musisz wskazać konkretnego celu, na jaki przeznaczysz otrzymane środki.
Portmoneta jest aplikacją mobilną dostępną za pośrednictwem, np.: Sklepu Play. Za pośrednictwem Portmonety uzyskasz dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną: do kontaktu umożliwiającego komunikację z doradcą klienta, z infolinią lub z czatem online; do formularza rejestracyjnego umożliwiającego Tobie rejestrację na Koncie użytkownika, które jest zabezpieczone indywidualnie utworzonym kodem PIN. Dodatkową funkcjonalnością Portmonety jest możliwość dokonywania za jej pośrednictwem spłat w formie zdalnej (online) oraz przeglądu historii spłat. Więcej informacji znajdziesz w sekcji Portmoneta