Kontakt

Złóż wniosek online

Chcesz przyśpiesyć cały proces? Wypełnij formularz online.

Po wstępnej weryfikacji wniosku nasz doradca skontaktuje się z Tobą
w celu ustalenia terminu spotkania

WNIOSKUJ

Rozmowa na czacie

Jeśli wolisz rozwiać wątpliwości tu i teraz
napisz do nas na czacie.

POROZMAWIAJMY TERAZ

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

8:00 - 20:00

Infolinia

Załatw wszystkie formalności przez telefon. Konsultant przeprowadzi Cię przez cały proces składania wniosku.

600 100 100

Zostaw numer - oddzwonimy

Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie, przedstawi ofertę i przyjmie wniosek.

PODAJ NUMER

Aktywować aplikację możesz na spotkaniu z doradcą klienta lub zdalnie - na czacie dostępnym na www.bocianfinanse.pl (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00).
W trakcie rozmowy zostaniesz poproszona/-y o podanie numeru PESEL, imienia i nazwiska, pełnego adresu zamieszkania oraz numeru telefonu.

600 100 100

Sprawdź w aplikacji Portmoneta. Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji Portmoneta - pobierz ją na telefon klikając jeden z poniższych linków:

Zrobisz to sam/a w aplikacji Portmoneta. Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji Portmoneta - pobierz ją na telefon klikając w jeden z poniższych linków:

Jeśli jesteś naszym klientem i mamy dla Ciebie ofertę, z pewnością dostałaś/eś od nas SMS-a. Aktualne oferty sprawdzisz taż w aplikacji Portmoneta. Jeżeli nie masz aplikacji Portmoneta - pobierz ją na telefon klikając w jeden z poniższych linków:

Wypełnij formularz online klikając w poniższy link:

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Wypełnij formularz online klikając w poniższy link:

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

  • na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00,
  • telefonicznie 600 100 100 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00,
  • zamawiając kontakt.
600 100 100 ZAMÓW KONTAKT

Sprawdź SMS-y od Bociana: wysyłamy kontakt do doradcy klienta lub informację o odmowie.
Jeżeli nie masz SMS-a skontaktuj się z nami na czacie lub zadzwoń na 600 100 100.

600 100 100

Skontaktuj się ze swoim doradcą klienta. Numer znajdziesz w aplikacji Portmoneta lub SMS-ie od Bociana.

Jeśli doszło do opóźnienia w spłacie Twojego zobowiązania i powstała zaległość, w pierwszej kolejności skontaktuj się z doradcą klienta obsługującym Twoją umowę.
Jeśli doradca klienta nie ma już wglądu do szczegółów dotyczących Twojego zobowiązania lub wydarzyło się cokolwiek wymagającego wyjaśnienia -  skontaktuj się ze specjalistą monitorującym płatności pod poniższym numerem telefonu.

787 678 899

W Serwisie zewnętrznym www.teczkaklienta.pl na indywidualnym dla każdego klienta koncie. W każdym momencie możesz się zalogować i przeglądać całą dokumentację.
Aby się zalogować przygotuj numer pesel oraz telefon, który został wskazany przy podpisaniu umowy. Login to numer pesel, a hasło otrzymasz SMS-em.

www.teczkaklienta.pl

Jeśli masz pytania dotyczące karty kredytowej, możesz skontaktować się bezpośrednio z Multitude Bank. Czat na stronie www.pejkarta.pl to najlepszy sposób na uzyskanie szybkiej odpowiedzi. Konsultanci banku są dostępni na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Oczywiście informacji udzielają w języku polskim.
Możesz także wysłać wiadomość do banku z poziomu Twojego konta w serwisie www.teczkaklienta.pl. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni temat i wyślesz zgłoszenie.

www.pejkarta.plwww.teczkaklienta.pl

Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Zadzwoń, na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie Twojej sytuacji!

[email protected]787 678 899

Aktywacja aplikacji Portmoneta

Aktywować aplikację możesz na spotkaniu z doradcą klienta lub zdalnie - na czacie dostępnym na www.bocianfinanse.pl (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00).
W trakcie rozmowy zostaniesz poproszona/-y o podanie numeru PESEL, imienia i nazwiska, pełnego adresu zamieszkania oraz numeru telefonu.

600 100 100

Chcę sprawdzić saldo spłaty

Sprawdź w aplikacji Portmoneta. Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji Portmoneta - pobierz ją na telefon klikając jeden z poniższych linków:

Aktualizacja nr telefonu / danych

Zrobisz to sam/a w aplikacji Portmoneta. Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji Portmoneta - pobierz ją na telefon klikając w jeden z poniższych linków:

Czy jest dla mnie nowa oferta?

Jeśli jesteś naszym klientem i mamy dla Ciebie ofertę, z pewnością dostałaś/eś od nas SMS-a. Aktualne oferty sprawdzisz taż w aplikacji Portmoneta. Jeżeli nie masz aplikacji Portmoneta - pobierz ją na telefon klikając w jeden z poniższych linków:

Wycofanie zgód

Wypełnij formularz online klikając w poniższy link:

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Reklamacja

Wypełnij formularz online klikając w poniższy link:

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Nie mogę się dodzwonić do doradcy klienta

Jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

  • na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00,
  • telefonicznie 600 100 100 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00,
  • zamawiając kontakt.

Chcę sprawdzić decyzję do wniosku

Sprawdź SMS-y od Bociana: wysyłamy kontakt do doradcy klienta lub informację o odmowie.
Jeżeli nie masz SMS-a skontaktuj się z nami na czacie lub zadzwoń na 600 100 100.

600 100 100

Wcześniejsza spłata

Skontaktuj się ze swoim doradcą klienta. Numer znajdziesz w aplikacji Portmoneta lub SMS-ie od Bociana.

Windykacja / ugoda w sprawie spłat

Jeśli doszło do opóźnienia w spłacie Twojego zobowiązania i powstała zaległość, w pierwszej kolejności skontaktuj się z doradcą klienta obsługującym Twoją umowę.
Jeśli doradca klienta nie ma już wglądu do szczegółów dotyczących Twojego zobowiązania lub wydarzyło się cokolwiek wymagającego wyjaśnienia -  skontaktuj się ze specjalistą monitorującym płatności pod poniższym numerem telefonu.

787 678 899

Gdzie znajdę dokumentację, umowy etc.?

W Serwisie zewnętrznym www.teczkaklienta.pl na indywidualnym dla każdego klienta koncie. W każdym momencie możesz się zalogować i przeglądać całą dokumentację.
Aby się zalogować przygotuj numer pesel oraz telefon, który został wskazany przy podpisaniu umowy. Login to numer pesel, a hasło otrzymasz SMS-em.

www.teczkaklienta.pl

Z kim mogę porozmawiać na temat mojej karty kredytowej PejKarta?

Jeśli masz pytania dotyczące karty kredytowej, możesz skontaktować się bezpośrednio z Multitude Bank. Czat na stronie www.pejkarta.pl to najlepszy sposób na uzyskanie szybkiej odpowiedzi. Konsultanci banku są dostępni na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Oczywiście informacji udzielają w języku polskim.
Możesz także wysłać wiadomość do banku z poziomu Twojego konta w serwisie www.teczkaklienta.pl. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni temat i wyślesz zgłoszenie.

Jak mogę się skontaktować z działem monitorującym płatności, czyli windykacji polubownej?

Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Zadzwoń, na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie Twojej sytuacji!

Zanim zadzwonisz, sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Kto może ubiegać się o finansowanie za pośrednictwem Bociana?

Aby otrzymać finansowanie za pośrednictwem Bocian Finanse należy spełnić następujące warunki: być osobą pełnoletnią, mieć nadany numer PESEL, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. O finansowanie może ubiegać się osoba, która nie przekracza 74 roku życia.

Czy mogę się ubiegać o finansowanie, jeśli widnieję jako dłużnik w BIK?

Oczywiście. Udzielenie finansowania jest kwestią Twojej obecnej sytuacji finansowej. Decyzja o wysokości przyznanych Tobie środków również jest indywidualną kwestią.

Jak uzyskać finansowanie w Bocianie?

Aby uzyskać finansowanie należy umówić się na spotkanie z naszym doradcą. Stawiamy na wygodę naszych klientów, dlatego nasi klienta odwiedzają klientów w ich domach. To w zaciszu swojego domu doradca przedstawi ci propozycje finansowania i załatwisz wszystkie formalności.

Ile pieniędzy mogę dostać?

Jeśli starasz się o finansowanie po raz pierwszy, maksymalna wysokość środków, które można otrzymać wynosi 2500 zł. Warto jednak pamiętać, że wysokość zaproponowanego finansowania będzie również zależna od Twojej bieżącej kondycji finansowej.

Co jest sprawdzane przed przyznaniem finansowania?

Poza danymi osobowymi, adresem i nr telefonu (zobacz: Kto może ubiegać się o finansowanie), weryfikowane są informacje o Twoich dochodach. Sprawdź jakie dokumenty należy przygotować na spotkanie z doradcą: Co przygotować na spotkanie?

Jak umówić spotkanie z doradcą klienta?

Masz trzy opcje. Wybierz najwygodniejszą dla siebie.

Wypełniłem formularz online. Co dalej?

Złożony przez Ciebie wniosek o finansowanie trafi do naszego doradcy klienta. Doradca zadzwoni do Ciebie, aby umówić się na spotkanie w Twoim domu, w dogodnym dla Ciebie terminie.

Co przygotować na spotkanie?

Jeśli starasz się o finansowanie po raz pierwszy, maksymalna wysokość środków, które można otrzymać wynosi 2500 zł. Warto jednak pamiętać, że wysokość zaproponowanego finansowania będzie również zależna od Twojej bieżącej kondycji finansowej.

Na spotkanie z doradcą klienta przygotuj:

  • dowód osobisty
  • zaświadczenie o dochodach: umowa, zaświadczenie od pracodawcy, PIT za ubiegły rok, w przypadku działalności rolniczej: potwierdzenie wpływów z ARMiR lub punktu skupu
  • nr rachunku bankowego – może się przydać
  • dowolny rachunek wystawiony na Twoje imię i nazwisko i obecny adres - jeśli nie masz adresu zamieszkania w dowodzie osobistym
  • pobierz i zainstaluj aplikację Portmoneta – na spotkaniu aktywujesz ją razem z doradcą

Czy Bocian dzwoni do pracodawcy?

Nie. Decyzja o udzieleniu finansowania jest podejmowana na podstawie udostępnionych przez Ciebie dokumentów o dochodach.

Czy całość procesu mogę załatwić zdalnie / online?

Nie ma takiej możliwości. Konieczne jest umówienie się na spotkanie z naszym doradcą, ponieważ to na spotkaniu z nim załatwiane są wszelkie formalności oraz weryfikowane informacje o sytuacji finansowej klienta.

Kiedy otrzymam pieniądze?

Bezpośrednio po podpisaniu umowy. Nasi doradcy pracują od poniedziałku do piątku od 8 do 19 oraz w soboty od 8 do 14. Cały proces od chwili złożenia wniosku do momentu przekazania środków zamyka się najczęściej w ciągu 24h. Pamiętaj jednak, że ten czas jest uzależniony również od wskazanego przez Ciebie terminu spotkania z doradcą.

Na co mogę wydać pożyczone pieniądze?

Bocian Finanse od 25 lat odpowiedzialnie wspiera Polaków w realizacji ich celów i potrzeb. Ubiegając się o finansowanie nie musisz wskazać konkretnego celu, na jaki przeznaczysz otrzymane środki.

Czym jest Portmoneta?

Portmoneta jest aplikacją mobilną dostępną za pośrednictwem, np.: Sklepu Play. Za pośrednictwem Portmonety uzyskasz dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną: do kontaktu umożliwiającego komunikację z doradcą klienta, z infolinią lub z czatem online; do formularza rejestracyjnego umożliwiającego Tobie rejestrację na Koncie użytkownika, które jest zabezpieczone indywidualnie utworzonym kodem PIN. Dodatkową funkcjonalnością Portmonety jest możliwość dokonywania za jej pośrednictwem spłat w formie zdalnej (online) oraz przeglądu historii spłat. Więcej informacji znajdziesz w sekcji Portmoneta