Najczęściej
zadawane pytania

Bocian Pożyczki
Najczęściej zadawane pytania
Bocian Finanse działa w zakresie udzielania finansowania w domu klienta. Naszym atutem jest szybka decyzja i minimum formalności. Nasz produkt to pożyczka pieniężna z usługą terenowej obsługi pożyczki za pośrednictwem doradcy klienta. Obejmuje ona również wykonywanie innych czynności w miejscu Twojego zamieszkania i związanych z należytym wykonywaniem świadczeń. Środki pieniężne i/lub kartę przedpłaconą otrzymujesz natychmiast po podpisaniu umowy a cotygodniowe raty odbiera od Ciebie doradca klienta w umówionych terminach.
Nie, nie ma żadnych ukrytych kosztów. Całkowity koszt pożyczki oraz wszelkie zapisy treści umowy - to informacje jawne, przejrzyste i otwarte. W Bocian Finanse otrzymujesz wszystkie informacje dotyczące umowy na osobnym formularzu, zwanym Formularzem Informacyjnym dotyczącym kredytu konsumenckiego - przed podpisaniem umowy!
Aby otrzymać finansowanie w Bocian Finanse należy spełnić następujące warunki: być osobą pełnoletnią, mieć nadany numer PESEL, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. O pożyczkę może ubiegać się osoba, która nie przekracza 74 roku życia. Na spotkaniu z doradcą klienta, które zawsze odbywa się w domu klienta musisz okazać ważny i niezniszczony dowód osobisty oraz tytuł własności lokalu, np.: umowę najmu lub imienny rachunek za media wystawiony na adres zamieszkania klienta lub korespondencję kierowaną na adres zamieszkania klienta. Ubiegając się o pożyczkę, powinieneś posiadać stałe źródło dochodów, np.: pensja, renta, emerytura.
Wymagane dokumenty do złożenia wniosku to: zaświadczenie o dochodach - gdy posiadasz umowę o pracę, a jeśli jesteś emerytem lub rencistą decyzja o przyznaniu świadczenia. Miej przy sobie również aktualny i niezniszczony dowód osobisty – będziesz musiał go okazać abyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość.
Pierwszym krokiem w przypadku pojawienia się opóźnienia w spłatach jest kontakt z doradcą klienta, który obsługuję Twoją pożyczkę. Doradca klienta w porozumieniu z kierownikiem zespołu doradców oraz z Tobą zaproponuje rozwiązanie powstałego problemu.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
Zadzwoń do nas
Zadzwoń
Zostaw numer oddzwonimy do Ciebie
Zostaw numer oddzwonimy do Ciebie
Podaj numer
Wypełnij formularz kontaktowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Wypełnij teraz
Porozmawiajmy na czacie
Porozmawiajmy na czacie
Porozmawiajmy teraz
Bocian Finanse od 24 lat udziela pożyczek na uczciwych i klarownych zasadach. Kompetentni pracownicy są do Twojej dyspozycji - odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania przed podpisaniem umowy. Naszą misją jest udzielanie pożyczek w najdogodniejszym dla Ciebie miejscu ... w Twoim domu. Celem naszej firmy jest Twoje zadowolenie i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Podpisując umowę dodatkowo otrzymujesz bezpłatną usługę dostępu do Platformy, na której zakładamy dla Ciebie Profil Klienta. Dzięki Profilowi otrzymujesz dostęp do ofert, możliwość ich akceptacji oraz zawierania kolejnych Umów. Na Profilu Klienta znajdziesz również bieżące informacje o posiadanym zobowiązaniu finansowym.

Dodatkowo, do umowy, otrzymujesz od nas bezpłatną usługę dostępu do Platformy, na której zakładamy dla Ciebie Profil Klienta, dzięki któremu otrzymujesz dostęp do ofert oraz możliwość ich akceptacji, a także zawierania kolejnych umów. Profil Klienta prezentuje również bieżące informacje o posiadanej przez Ciebie pożyczce.

Aby zawrzeć umowę pożyczki niezbędne jest zawarcie przez Ciebie umowy dot. Teczki klienta – jest to nieodpłatna usługa powiązana z umową pożyczki, która pozwala na udostępnianie konsumentom dokumentów za pomocą trwałego nośnika, tj. Serwisu Zewnętrznego on-line (www.teczkaklienta.pl).

Zawierając z nami umowę pożyczki masz możliwość skorzystania z Pakiet komfort – jest to nieodpłatna usługa, powiązana z umową pożyczki, która polega na tym, że odbiór przez doradcę klienta spłacanych przez konsumenta rat pożyczki oraz wykonywanie innych czynności związanych z wykonywaniem usług na rzecz konsumenta, odbywa się wyłącznie w czasie i miejscu wskazanym przez konsumenta. 

Masz możliwość wyboru dodatkowej usługi Pakiet Prawnik dla domu oferowanej przez AVAILO Sp. z o.o., która jest odrębna od umowy pożyczki. Zakres Pakietu szczegółowo opisany jest w regulaminie tej usługi.

Masz możliwość wyboru dodatkowej usługi Pakiet Doradca Informatyczny oferowanej przez BZ Group Sp. z. o.o., która jest odrębna od umowy pożyczki. Zakres Pakietu szczegółowo opisany jest w regulaminie tej usługi.

Masz możliwość wyboru dodatkowych usług Pakiet Zdrowie i Pakiet Zdrowie Premium. Są one usługami telemedycznymi oraz ambulatoryjnymi świadczeniami zdrowotnymi wykonywanymi przez JP Medica Sp. z o.o. na rzecz Pacjenta.

Masz możliwość zawarcia odrębnej od umowy pożyczki i nieodpłatnej dla Ciebie umowy dotyczącej aplikacji Portmoneta, która jest aplikacją dostępną za pośrednictwem, np.: Sklepu Play i jest ona instalowana na Twoim urządzeniu mobilnym (np. smartfon, tablet).

Atutem naszej Firmy jest dyskrecja. Klient podpisując umowę nie jest zobowiązany do wskazania celu na jaki potrzebuje gotówkę.
Oczywiście jest taka możliwość. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji w tym zakresie, skontaktuj się z Twoim doradcą klienta.
Wszelkie reklamacje klient może składać: a) w formie pisemnej, b) e-mailem na adres: reklamacje@bocianpozyczki.pl lub c) ustnie: telefonicznie pod numerem 600 100 100 (koszt połączenia według taryfy operatora) albo osobiście podczas wizyty klienta u pożyczkodawcy. Udzielimy klientowi odpowiedzi na reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w formie pisemnej. Może ona zostać dostarczona pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek klienta. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie powyższych 30 dni wyjaśnimy klientowi przyczynę opóźnienia, wskażemy okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi oraz określimy przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy jednak niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Jesteśmy firmą, która chce być blisko naszych klientów - nasi doradcy klienta odwiedzają klientów w ich domach. Naszą misją jest udzielanie pożyczek w najdogodniejszym dla Ciebie miejscu ... w Twoim domu. Celem naszej firmy jest Twoje zadowolenie i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Oddziały mają inną funkcję niż oddziały w bankach. To przede wszystkim miejsce pracy naszych pracowników.
Wystarczy, że zadzwonisz na numer infolinii tel. 600 100 100 (Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora) lub wypełnisz wniosek internetowy dotępny pod linkiem Bocian Pożyczki: Portal Klienta (bocianpozyczki.pl)
Bocian Finanse każdego klienta traktuje indywidualnie, każdy przyjęty wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Przyznanie pożyczki jest kwestią Twojej obecnej sytuacji finansowej. Decyzja o wysokości przyznanej Tobie pożyczki również jest indywidualną kwestią. Wysokość przyznanej pożyczki spełnia Twoje wymagania, jak i pozwala na dogodne nieodczuwalne spłaty.
Spłata rozpoczyna się w ciągu 7 dni od otrzymania pożyczki. Podczas podpisywania umowy z doradcą klienta ustalasz: dzień tygodnia oraz godzinę cotygodniowych wizyt, podczas których doradca klienta będzie odbierał od Ciebie raty. Wszystkie dokonywane przez Ciebie płatności zapisywane są w Karcie Spłat Klienta, należy przechowywać ją w bezpiecznym miejscu. Pamiętaj, że Karta Spłat potwierdza dokonywane przez Ciebie płatności!

Aby zawrzeć umowę pożyczki niezbędne jest zawarcie przez Ciebie umowy  dotyczącej Teczki klienta – jest to nieodpłatna usługa powiązana z umową pożyczki, która pozwala na udostępnianie konsumentom dokumentów za pomocą trwałego nośnika, tj. Serwisu Zewnętrznego on-line (www.teczkaklienta.pl). Serwis ten jest usługą świadczoną przez zewnętrzny podmiot – NXO Sp. z o.o. Serwis Zewnętrzny pozwala konsumentom – użytkownikom Serwisu - korzystać z dostępu do informacji, poprzez zamieszczenie ich właśnie na tym serwerze – na indywidualnym Koncie klienta. Serwis umożliwia przechowywanie i odczytywanie informacji przekazywanych konsumentom przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą oraz pozwala na odtworzenie informacji w niezmienionej postaci.

Zawierając z nami umowę pożyczki masz możliwość skorzystania z Pakiet Komfort – jest to nieodpłatna usługa, powiązana z umową pożyczki, która polega na tym, że odbiór przez doradcę klienta spłacanych przez konsumenta rat pożyczki oraz wykonywanie innych czynności związanych z wykonywaniem usług na rzecz konsumenta, odbywa się wyłącznie w czasie i miejscu wskazanym przez konsumenta.  W ramach Pakietu Komfort jakakolwiek wizyta lub kontakt doradcy klienta lub innych osób upoważnionych przez EVEREST FINANSE S.A. w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu, w którym konsument przebywa w okresie wymagalności należności przysługujących Spółce z tytułu umowy pożyczki, odbywa się po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu konsumenta i ustaleniu godziny spotkania.

Masz możliwość wyboru dodatkowej usługi Pakiet Prawnik dla domu oferowanej przez AVAILO Sp. z o.o. , która jest odrębna od umowy pożyczki. Zakres Pakietu szczegółowo opisany jest w regulaminie tej usługi. Pakiet ten obejmuje porady prawne związane z życiem prywatnym oraz doradztwo podatkowe.

Masz możliwość wyboru dodatkowej usługi Pakiet Doradca Informatyczny oferowanej przez BZ Group Sp. z. o.o., która jest odrębna od umowy pożyczki . Pakiet ten jest telefoniczną lub zdalną pomocą eksperta technicznego w rozwiązywaniu problemów informatycznych. Zakres Pakietu szczegółowo opisany jest w regulaminie tej usługi. Klient w ramach tego pakietu otrzymuje pomoc m.in. w zakresie: codziennego użytkowania komputera, smartfona lub tabletu, ochrony przed wirusami, przywracania danych, instalowania aktualizacji oprogramowania, wsparcia w obsłudze programów, konfiguracji skrzynek pocztowych.

Masz możliwość wyboru odrębnych od umowy pożyczki usług dodatkowych Pakiet Zdrowie i Pakiet Zdrowie Premium. Są one usługami telemedycznymi oraz ambulatoryjnymi świadczeniami zdrowotnymi wykonywanymi przez JP Medica Sp. z o.o. na rzecz Pacjenta w formie konsultacji online, konsultacji telefonicznej, obsługiwanych za pośrednictwem Platform  JP Medica, telefonu lub podczas wizyty w placówce partnerskiej JP Medica oraz świadczenia w postaci badań laboratoryjnych (usługi w zakresie opieki medycznej, służącej profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia, wykonanej w ramach działalności leczniczej przez podmioty lecznicze).

Masz możliwość zawarcia odrębnej od umowy pożyczki i nieodpłatnej dla Ciebie umowy dotyczącej aplikacji Portmoneta, która jest aplikacją dostępną za pośrednictwem, np.: Sklepu Play i jest ona instalowana na Twoim urządzeniu mobilnym (np. smartfon, tablet). Za pośrednictwem aplikacji uzyskujesz dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną: do kontaktu umożliwiającego komunikację z doradcą klienta, z infolinią lub z czatem online; z formularza rejestracyjnego umożliwiającego Tobie rejestrację na Koncie użytkownika, które jest zabezpieczone indywidualnie utworzonym kodem PIN. Dodatkową funkcjonalnością Portmonety jest możliwość dokonywania za jej pośrednictwem spłat zobowiązań w tzw. formie zdalnej (online) oraz przeglądu historii spłat
Zamknij
Klauzula przetwarzania danych osobowych

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”:


Administrator danych i jego dane kontaktowe:
EVEREST FINANSE Spółka Akcyjna, ul. Stary Rynek 88, 61-772 Poznań, zwana dalej „Everest Finanse S.A.”, z którą można skontaktować się pisemnie na adres podany powyżej, przez infolinię, e-mailem na adres: biuro@bocianfinanse.pl, przez stronę www.bocianfinanse.pl.


Inspektor ochrony danych w Everest Finanse S.A. i jego dane kontaktowe:
e-mail: rodo@bocianfinanse.pl. Dodatkowe dane inspektora znajdują się na stronie www.bocianfinanse.pl.


Cel przetwarzania danych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Everest Finanse S.A. będzie przetwarzać dane w celu:
- weryfikacji przez Everest Finanse S.A. Pani/Pana tożsamości poprzez ustalenie poprawności podanych przez Panią/Pana danych osobowych - podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse S.A., jakim jest konieczność przeciwdziałania defraudacjom (art. 6 ust. 1f RODO) oraz zgoda na wystąpienie do CRIF sp. z o.o. (art. 6 ust. 1a RODO),
- oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, w tym w sposób zautomatyzowany w ramach profilowania (na podstawie art. 22 ust. 2b RODO) przed zawarciem Umowy o kredyt konsumencki*– podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Everest Finanse S.A. (art. 6 ust. 1c RODO) oraz zgoda na przetwarzanie danych w oparciu o informacje o historii pożyczek oraz wynikach analiz statystycznych pozyskane ze zbiorów danych Uczestników Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji** oraz zgoda na wystąpienie do biur informacji gospodarczej i do Biura Informacji Kredytowej S.A. (art. 6 ust. 1a RODO),
- zawarcia i wykonania Umowy o kredyt konsumencki* – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do zawarcia i wykonania tej Umowy (art. 6 ust. 1b RODO) oraz niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy o kredycie konsumenckim (art. 6 ust. 1c RODO),
- zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do zawarcia i wykonania tej Umowy (art. 6 ust. 1b RODO),
- reklamy produktów i usług (przekazania informacji czy też materiałów) Everest Finanse S.A. – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse S.A., jakim jest marketing bezpośredni własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1f RODO) oraz zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych w przyszłości (art. 6 ust. 1a RODO),
- windykacji - podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse S.A., jakim jest dochodzenie roszczeń (art. 6 ust. 1f RODO),
- rozpatrywania reklamacji - podstawą przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Everest Finanse S.A.  wynikającego z przepisów o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego oraz o Rzeczniku Finansowym (art. 6 ust. 1c RODO),
- wypełnienia przez Everest Finanse S.A. obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – podstawą przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Everest Finanse S.A.  wynikającego z przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1c RODO),
- podejmowania czynności w związku z przeciwdziałaniem przestępstwom – podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse S.A., jakim jest możliwość przeciwdziałania i ściganie przestępstw popełnianych na szkodę Everest Finanse S.A.  (art. 6 ust. 1f RODO) oraz zgoda na weryfikację zatrudnienia lub zarobków (art. 6 ust. 1a RODO),
- archiwalnym, statystycznym, przeprowadzania badań rynkowych oraz zachowań i preferencji klientów - podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse S.A., jakim jest przeznaczenie wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości świadczonych usług (art. 6 ust. 1f RODO),


Odbiorcy danych:
Everest Finanse S.A. może ujawniać dane osobom go reprezentującym – doradcom klienta, CRIF sp. z o. o. biurom informacji gospodarczej, Biuru Informacji Kredytowej S.A., Uczestnikom Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji**, podmiotom przetwarzającym dane w celu windykacji należności, dostawcom usług informatycznych, podmiotom świadczącym usługi telekomunikacyjne, podmiotom wykonującym działalność leczniczą, podmiotom zajmującym się doradztwem transakcyjnym i gospodarczym, podmiotom świadczącym usługi bankowe, krajowym instytucjom płatniczym, podmiotom nabywającym wierzytelności, podmiotom zarządzającym wierzytelnościami, Stowarzyszeniu Klub Bociana, podmiotom świadczącym pomoc prawną.


Kategorie odnośnych danych i źródło ich pochodzenia:
Everest Finanse S.A. pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana podczas wnioskowania o zawarcie oraz zawierania i realizacji Umowy kredytu konsumenckiego* lub podczas zawierania i realizacji Umowy Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych. W ramach oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego Everest Finanse S.A. może pozyskiwać z baz danych takich jak biura informacji gospodarczych, Biuro Informacji Kredytowej S.A., Uczestnicy Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji** za Pani/Pana zgodą dane takie jak: dane identyfikujące osobę, dane adresowe i teleadresowe, dane dotyczące zobowiązania.


Okres przechowywania danych:
Dane będą przechowywane przez okres 13 lat od momentu ich udostępnienia.
Everest Finanse S.A.  przestaje wcześniej przetwarzać dane w celu marketingu bezpośredniego, jeżeli zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania, a także gdy wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych, w szczególności w celu marketingu bezpośredniego w przyszłości.
Pani/Pana dane w postaci: drugiego imienia, daty wydania dowodu osobistego, adresu zamieszkania, adresu zameldowania oraz numeru telefonu nie będą przechowywane przez Everest Finanse S. A., jeżeli weryfikacja w CRIF sp. z o.o. wykaże, że podane przez Panią/Pana dane tj.: pierwsze imię, nazwisko, nr PESEL, seria, numer i data ważności dowodu osobistego są nieprawidłowe. Dane stanowiące tajemnicę bankową, w przypadku spełnienia warunków, o których mowa w art. 105a ust. 3 Prawa bankowego, będą przechowywane przez okres 5 lat od wygaśnięcia Pani/Pana zobowiązania wynikającego z zawartej z Everest Finanse S.A. Umowy kredytu konsumenckiego*.


Ma Pani/Pan prawo:
- żądania od Everest Finanse S.A i Uczestników Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji** dostępu do podanych w związku z Umową o kredyt konsumencki* lub Umową Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych danych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- do przenoszenia danych, czyli otrzymania od Everest Finanse S.A i Uczestników Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji** Pani/Pana danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, jeżeli są one przetwarzane w celu zawarcia i wykonania Umowy o kredyt konsumencki* lub Umowy Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych lub na podstawie zgody i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Ma Pani/Pan prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania:
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse S.A., w tym profilowania. W szczególności przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego,


Prawo do cofnięcia zgody:
Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgoda może być wycofana w dowolnej formie, w tym: pisemnie, przez infolinię, e-mailem na adres: odwolaniezgody@bocianfinanse.pl, przez stronę www.bocianfinanse.pl.


Wymogi podania danych:
Podanie danych w związku z zawieraną Umową o kredyt konsumencki* wymogiem weryfikacji Pani/Pana tożsamości poprzez ustalenie poprawności podanych przez Panią/Pana danych, jest wymogiem dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego a tym samym warunkiem zawarcia i wykonania tej Umowy. Podanie danych w związku z zawieraną Umową Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych jest warunkiem zawarcia i wykonania tej Umowy. Jest Pani/Pan zobowiązana/y podać dane – bez podania danych nie jest możliwe zawarcie Umowy o kredyt konsumencki* lub Umowy Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych.
Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.

 

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:

Przetwarzanie Pani/Pana danych podanych w celu zawarcia i wykonania Umowy o kredyt konsumencki* oraz na podstawie zgód na przetwarzanie danych w oparciu o informacje o historii pożyczek oraz wynikach analiz statystycznych pozyskane ze zbiorów danych Uczestników Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji** oraz zgody na wystąpienie do biur informacji gospodarczej, Biura Informacji Kredytowej S.A. i CRIF sp. z o. o. stanowi profilowanie, w rozumieniu art. 22 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 2b RODO, polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (tj. bez wpływu człowieka) odnośnie oceny poprawności podanych przez Panią/Pana danych oraz zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego.
Wynik profilowania ma znaczenie dla decyzji w przedmiocie udzielenia Pani/Panu kredytu konsumenckiego. Oznacza to, że Pani/Pana wniosek o pożyczkę może zostać automatycznie odrzucony. Ma Pani/Pan prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Everest Finanse S.A. (tj. przeanalizowania danych i podjęcia decyzji przez człowieka), wyrażenia własnego stanowiska i do otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej w sposób zautomatyzowany decyzji.
Pani/Pana dane osobowe podane w celu zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży Pakietu Usług Telemedycznych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Everest Finanse S.A., w tym profilowaniu.

 

*Przez Umowę o kredyt konsumencki rozumie się umowę, o której mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (Dz. U. nr 126, poz. 715 z późn. zm.).


** Lista Uczestników Forum Wiarygodnej Wymiany Informacji, stających się administratorami Pani/Pana danych osobowych, wraz z danymi kontaktowymi Uczestników oraz danymi kontaktowymi inspektorów ochrony danych: znajduje się na stronie internetowej: www.credit-check.pl.

Zamknij
KLAUZULA INFORMACYJNA - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
EVEREST FINANSE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Potwierdzam, że zostały mi przekazane następujące informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”:

Administrator danych i jego dane kontaktowe:

EVEREST FINANSE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Stary Rynek 88, 61-772 Poznań, zwana dalej„Everest Finanse Sp. z o.o.”, z którą można skontaktować się pisemnie na adres podany powyżej oraz przez infolinię.


Inspektor ochrony danych w Everest Finanse Sp. z o.o. i jego dane kontaktowe:

Everest Finanse Sp. z o.o. adres: ul. Stary Rynek 88, 61-772 Poznań. Dodatkowe dane inspektora znajdują się w sekretariacie biura pod adresem: ul. Sikorskiego 6, 63-100 Śrem.


Cel przetwarzania danych oraz podstawa prawna przetwarzania:

Everest Finanse Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane w celu:

  • zawarcia i wykonania Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do zawarcia i wykonania tej Umowy (art. 6 ust. 1b RODO),
  • oceny zdolności finansowej, w tym w sposób zautomatyzowany w ramach profilowania (na podstawie art. 22 ust. 2c RODO) przed zawarciem Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego – podstawą przetwarzania jest zgoda na przetwarzanie danych w celu oceny zdolności finansowej (art. 6 ust. 1a RODO) oraz zgoda na zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie (art. 22 ust. 2c RODO),
  • reklamy produktów i usług (przekazania informacji czy też materiałów) Everest Finanse Sp. z o.o. - podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse Sp. z o.o. , jakim jest marketing bezpośredni własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1f RODO) oraz zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych w przyszłości (art. 6 ust. 1a RODO),
  • windykacji - podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse Sp. z o.o. , jakim jest dochodzenie roszczeń (art. 6 ust. 1f RODO),
  • rozpatrywania reklamacji - podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse Sp. z o.o. , jakim jest konieczność ustosunkowanie się do zarzutów Korzystającego zgłoszonych w reklamacji (art. 6 ust. 1f RODO),
  • podejmowania czynności w związku z przeciwdziałaniem przestępstwom – podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse Sp. z o.o. , jakim jest możliwość przeciwdziałania i ściganie przestępstw popełnianych na szkodę Everest Finanse Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1f RODO),
  • archiwalnym, statystycznym, przeprowadzania badań rynkowych oraz zachowań i preferencji Korzystających - podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Everest Finanse Sp. z o.o. , jakim jest przeznaczenie wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości świadczonych usług (art. 6 ust. 1f RODO)

Odbiorcy danych:

Everest Finanse Sp. z o.o. może ujawniać dane swoim pełnomocnikom, podmiotom przetwarzającym dane w celu windykacji należności, dostawcom usług informatycznych, podmiotom świadczącym usługi telekomunikacyjne, podmiotom zajmującym się doradztwem transakcyjnym i gospodarczym, podmiotom świadczącym usługi bankowe, krajowym instytucjom płatniczym, podmiotom nabywającym wierzytelności, podmiotom zarządzającym wierzytelnościami, podmiotom świadczącym pomoc prawną.

Kategorie odnośnych danych i źródło ich pochodzenia:

Everest Finanse Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Pani/Pana podczas wnioskowania o zawarcie oraz zawierania i realizacji Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego. W ramach wsparcia procesu windykacji Everest Finanse Sp. z o.o. może dodatkowo pozyskiwać z mediów społecznościowych dane takie jak: aktualne nazwisko, adres zamieszkania , które może Pani/Pan udostępniać publicznie w ramach platform internetowych lub aplikacji typu: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, itp. Za Pani/Pana zgodą Everest Finanse Sp. z o.o. może pozyskiwać od Everest Finanse S.A. z siedzibą w Poznaniu dane takie jak: dane zebrane w procesie wnioskowania o pożyczkę, zawarte w umowie o kredyt konsumencki, dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z tej umowy, historii Pani/Pana pożyczek, wyników analiz statystycznych oraz wyników oceny ryzyka przeprowadzonych przez Everest Finanse S.A.


Okres przechowywania danych:

Dane będą przechowywane przez okres 9 lat od momentu ich udostępnienia. Everest Finanse Sp. z o.o. przestaje wcześniej przetwarzać dane w celu marketingu bezpośredniego, jeżeli zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania, a także gdy wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych, w szczególności w celu marketingu bezpośredniego w przyszłości.


Ma Pani/Pan prawo:

  • żądania od Everest Finanse Sp. z o.o. dostępu do podanych w związku z Umową leasingu konsumenckiego zwrotnego danych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • do przenoszenia danych, czyli otrzymania od Everest Finanse Sp. z o.o. Pani/Pana danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, jeżeli są one przetwarzane w celu zawarcia i wykonania Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego lub na podstawie zgody i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Ma Pani/Pan prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Prawo do cofnięcia zgody:

Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgoda może być wycofana pisemnie.


Wymogi podania danych:

Podanie danych w związku z zawieraną Umową leasingu konsumenckiego zwrotnego jest wymogiem dokonania oceny zdolności finansowej oraz warunkiem zawarcia i wykonania tej Umowy. Jest Pani/Pan zobowiązana/y podać dane – bez podania danych nie jest możliwe zawarcie Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.


Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:

Przetwarzanie Pani/Pana danych podanych w celu zawarcia i wykonania Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego oraz na podstawie zgód na przetwarzanie danych, w oparciu o m.in. informacje o historii pożyczek oraz wynikach analiz statystycznych pozyskane ze zbiorów danych Everest Finanse S.A. z siedzibą w Poznaniu, stanowi profilowanie, w rozumieniu art. 22 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 2c RODO, polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (tj. bez wpływu człowieka) odnośnie Pani/Pana zdolności finansowej. Wynik profilowania ma znaczenie dla decyzji w przedmiocie zawarcia z Panią/Panem Umowy leasingu konsumenckiego zwrotnego. Oznacza to, że Pani/Pana wniosek o leasing może zostać automatycznie odrzucony. Ma Pani/Pan prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Everest Finanse Sp. z o.o. (tj. przeanalizowania danych i podjęcia decyzji przez człowieka), wyrażenia własnego stanowiska i do otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej w sposób zautomatyzowany decyzji.

Na co zwrócić uwagę przed skorzystaniem z oferty pożyczki?

Podpowiadamy, jak ominąć najczęstsze pułapki i czerpać maksymalne korzyści z wybranego instrumentu finansowego. Zacznijmy od regulacji prawnych.

    • Podstawy prawne umowy pożyczki

Regulacje dotyczące pożyczki zawartej pomiędzy konsumentem a instytucją finansową zawarte są w przepisach polskiego prawa w ustawie z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 993, z późn. zm.). Umowa pożyczki jest jednym z rodzajów umowy o kredyt konsumencki. Ustawa o kredycie konsumenckim reguluje zasady zawierania umów o kredyt w rozumieniu przepisów prawa bankowego i umów o pożyczkę. Celem ustawy było wprowadzenie w polskim systemie prawnym reguł dotyczących funkcjonowania rynku finansowego, które zwiększyłyby ochronę osób fizycznych.

Ważne pojęcia związane z kredytem konsumenckim
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niepowiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) – sprawuje nadzór nad sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym, ubezpieczeniowym, emerytalnym, nadzór nad instytucjami płatniczymi i biurami usług płatniczych, instytucjami pieniądza elektronicznego oraz nad sektorem kas spółdzielczych. Celem nadzoru nad rynkiem finansowym jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania tego rynku, jego stabilności, bezpieczeństwa oraz przejrzystości, zaufania do rynku finansowego, a także zapewnienie ochrony interesów uczestników tego rynku.
  • Ocena zdolności kredytowej – polega na analizie zdolności konsumenta do spłaty zaciągniętego kredytu lub pożyczki wraz z odsetkami w terminach określonych w umowie o kredyt konsumencki. Ocena zdolności kredytowej jest dokonywana przez kredytodawcę na podstawie ustalonych kryteriów. Uzyskanie pozytywnej oceny zdolności kredytowej jest wymagane by uzyskać pożyczkę. Obowiązek badania zdolności kredytowej wynika z zasady odpowiedzialnego kredytowania i pożyczania środków pieniężnych, zawartej między innymi w dyrektywie 2008/48/WE. Kredytobiorca by dokonać oceny zdolności kredytowej może oprzeć się na informacjach uzyskanych od konsumenta, zażądać dokumentów np. zaświadczenia od pracodawcy, a także sprawdzić konsumenta w bazach informacji gospodarczej.
  • Całkowity koszt pożyczki, całkowity koszt kredytu – zgodnie z definicją zawartą w ustawie o kredycie konsumenckim całkowity koszt kredytu to wszelkie koszty, jakie konsument zobowiązany jest ponieść w związku z umową o kredyt konsumencki. Inaczej mówiąc, całkowity koszt kredytu obejmuje wszystkie koszty (odsetkowe i pozaodsetkowe), jakie musisz ponieść w związku z zaciągnięciem kredytu. Kwota ta powinna być wskazana w każdej umowie kredytowej i w formularzu informacyjnym dołączanym do umowy.
  • Całkowita kwota kredytu – zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim oznacza sumę wszystkich środków pieniężnych, które kredytodawca udostępnia konsumentowi na podstawie umowy o kredyt.
Kredytodawca - regulacje prawne

Do udzielania kredytów uprawnione są tylko instytucje bankowe, które stosują przy tym przepisy Prawa bankowego i Ustawy o kredycie konsumenckim. Pożyczek natomiast udzielają także firmy z sektora pozabankowego. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi kredytów konsumenckich udzielają obok banków instytucje pożyczkowe prowadzące działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością albo spółki akcyjnej. Minimalny kapitał zakładowy powinien wynosić 200 000 zł. Po nowelizacji w 2017 r. przepisów ustawy o kredycie konsumenckim instytucja pożyczkowa musi zostać wpisana do rejestru instytucji pożyczkowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Adres strony internetowej, gdzie prowadzony jest rejestr KNF to www.knf.gov.pl.

Obowiązki informacyjne kredytodawcy

Przepisy prawa dokładnie regulują obowiązki informacyjne nałożone na kredytodawcę po to, by zmniejszyć ryzyko podjęcia przez konsumenta błędnych decyzji dotyczących umowy. Z tego powodu szczególny nacisk został położony na etap przed zawarciem umowy kredytu.

    • Reprezentatywny przykład
    • Prawo wymaga by każda reklama kredytu, czy pożyczki, która zawiera ofertę wskazywała wybrane parametry kredytu/pożyczki. Jednak te instrumenty finansowe są złożone i ich składniki różnią się w zależności od wybranej przez klienta oferty. Dlatego wprowadzony został reprezentatywny przykład. Przy określaniu reprezentatywnego przykładu należy określić warunki umowy o kredyt konsumencki, na których kredytodawca lub pośrednik kredytowy spodziewa się zawrzeć co najmniej dwie trzecie umów danego rodzaju przy uwzględnieniu przez te umowy średniego okresu kredytowania, całkowitej kwoty kredytu i częstotliwości występowania na rynku umów danego rodzaju.
    • O czym musisz zostać poinformowany przed umową pożyczki?
    • Kredytodawca bądź pośrednik kredytowy zobowiązany jest przed zawarciem umowy o kredyt konsumencki udzielić konsumentowi wyjaśnień w sposób umożliwiający mu podjęcie decyzji dotyczącej umowy pożyczki. Przed zawarciem umowy pomiędzy konsumentem a kredytodawcą należy podać informację o innych kosztach, które konsument jest zobowiązany ponieść w związku z umową pożyczki, w szczególności odsetkach, opłatach, prowizjach, marżach oraz kosztach usług dodatkowych.
 
      Ponadto klient może domagać się informacji o stopie oprocentowania zadłużenia przeterminowanego oraz ewentualne innych opłatach z tytułu zaległości w spłacie kredytu. Oferta powinna obejmować informacje o stopie oprocentowania kredytu łącznie z informacją o tym, czy jest to oprocentowanie zmienne, stałe czy mieszane.
 
    Dokonując wyboru oferty o udzielenie pożyczki, konsument powinien przed zawarciem umowy pożyczki, przeanalizować dodatkowe informacje przekazywane przez kredytodawców i pośredników kredytowych, takie jak: czas obowiązywania umowy, całkowita kwota kredytu oraz wysokość rat. Kredytodawca ma obowiązek poinformowania kredytobiorcy o dodatkowych kosztach pożyczki jak np. ubezpieczenie. Jest on zobowiązany przedstawić informację o prawie konsumenta do odstąpienia od umowy i prawie do spłaty pożyczki przed terminem.
Zawarcie umowy

Zgodnie z przepisami ustawy o kredycie konsumenckim, umowa o kredyt konsumencki powinna zostać zawarta w formie pisemnej. Dla konsumenta istotne jest to, że kredytodawca lub pośrednik kredytowy jest zobowiązany niezwłocznie doręczyć umowę konsumentowi. Umowa o kredyt konsumencki powinna być sformułowana w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Umowa o kredyt konsumencki może przyjąć formę pożyczki online, wówczas będzie to umowa z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Na kredytodawcy lub pośredniku kredytowym spoczywa obowiązek doręczenia umowy konsumentowi. Dokument powinien bezwzględnie wskazywać strony umowy, kwotę kredytu i walutę, termin spłaty pożyczki i zasady spłaty jak harmonogram rat, wysokość oprocentowania i ewentualnie warunki jego zmiany, wysokość prowizji oraz warunki rozwiązania umowy.

Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umów pożyczek gotówkowych

Tych kilka wskazówek pomoże Ci uniknąć wielu problemów i przykrych niespodzianek w trakcie spłaty pożyczki. Niezależnie, czy podpisujesz umowę na pożyczkę online czy w oddziale, czy przy asyście doradcy u siebie w domu zwróć uwagę, na poniższe pułapki.

  • Pilnuj dat
  • W umowie kredytu sprawdź zapis, jaki dzień uważa się za dzień spłaty raty. Ma to znaczenie, gdy posiadasz konto bankowe w innym banku niż udzielający Ci pożyczki. Kilkudniowe różnice między pobraniem kwoty z Twojego rachunku a zaksięgowaniem jej na rachunku banku mogą spowodować niepotrzebne kłopoty.
  • Prawidłowo oblicz RRSO
  • Nie porównuj oferty jedynie pod kątem RRSO. RRSO maleje wraz z okresem spłaty kredytu. Nie oznacza to jednak, że im dłużej będziesz spłacać raty, tym kredyt będzie tańszy. Jest dokładnie na odwrót. Im dłuższy jest okres kredytowania, tym więcej odsetek zapłacisz do banku. Aby RRSO było miarodajnym wskaźnikiem, oferty muszą mieć podobne założenia tj. częstotliwość spłaty, rodzaj rat oraz okres spłaty zobowiązania.
  • Poznaj rozwiązania wyjątkowych sytuacji
  • Sprawdź przede wszystkim, czy jest możliwa wcześniejsza spłata kredytu i jakie wiążą się z tym koszty, a także czy kredytodawca daje możliwość odroczenia spłaty raty (karencja). Warto mieć również świadomość procedur windykacyjnych, wysokość odsetek karnych czy opłat za monity.
  • Nie daj się złapać na promocje
  • Uważaj na firmy, które oferują pożyczki na promocyjnych warunkach lub oferty limitowane. Wiąże się to zazwyczaj ze skorzystaniem z dodatkowych usług jak konto bankowe, karta kredytowa czy ubezpieczenie. Przed podpisaniem takiej umowy należy sprawdzić, czy koszty związane z dodatkowymi usługami nie przekraczają wartości oferty. Może się okazać, że lepszym rozwiązaniem będzie korzystanie z oferty bez promocji. Pożyczka gotówkowa z zerowym oprocentowaniem to również chwyt marketingowy. Po dokładniejszej analizie okazuje się, że obciążona jest ona wysoką opłatą przygotowawczą i innymi ukrytymi kosztami, bądź zobowiązaniami. Sama adnotacja „oprocentowanie 0%” nie jest miarodajna. Liczy się wyliczone RRSO.
  • Podaj prawidłowe dane kontaktowe i dbaj by były aktualne
  • Upewnij się, że we wniosku o pożyczkę składanym online lub na infolinii podałeś prawidłowe dane. W przypadku Bocian Pożyczki istotny jest numer telefonu, pod którym możemy się z Tobą skontaktować i adres zamieszkania. Jeżeli Twoje dane się zmieniły zadzwoń na 600 100 100 by je zaktualizować. Zapisy umowy pożyczki nakładają obowiązek aktualizowania danych na klienta.
  • Odstąpienie od umowy pożyczki
  • Na gruncie przepisów prawa polskiego, konsument ma możliwość odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki lub umowy pożyczki na podstawie zapisów ustawy o kredycie konsumenckim. „Konsument ma prawo, bez podania przyczyny, do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy”. W razie wykonania prawa odstąpienia umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zobowiązany niezwłocznie do zwrotu otrzymanej kwoty. Prawo mówi, że zwrot powinien nastąpić niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 30 dni. Ale co ważne – bank lub firma pożyczkowa może naliczyć odsetki za okres, w którym dysponowałeś pożyczonymi środkami, warto więc zwrócić pożyczoną kwotę jak najszybciej. Na kredytodawcy spoczywa obowiązek dostarczenia konsumentowi aktualnego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy w momencie jej zawarcia. W Bocian Pozyczki formularz odstąpienia od umowy znajduje się na końcu dokumentu umowy pożyczki.
Zwłoka w spłacie kredytu

Dobrze jest mieć świadomość, ile wynoszą odsetki ustawowe za opóźnienie. Wartość ta zależy od wysokości stopy referencyjnej NBP. Od 4 listopada 2021 r. wysokość odsetek ustawowych za opóźnienie wynosi 6,75 punktów procentowych w stosunku rocznym. Jednakże, gdy pożyczka jest oprocentowana według stopy wyższej, kredytodawca może żądać odsetek za opóźnienie według tej wyższej stopy. Zgodnie z Kodeksem cywilnym maksymalna wysokość odsetek za opóźnienie nie może przekraczać dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie, zatem wynoszą one obecnie 13,5% w stosunku rocznym.

Przedterminowa spłata

Zgodnie z art. 48 ustawy o kredycie konsumenckim, konsument ma prawo w każdym czasie do spłaty całości lub części kredytu przed terminem określonym w umowie. Kredytodawca nie może uzależnić zgody na wcześniejszą spłatę pożyczki od braku informacji od konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem. Ustawodawca zagwarantował konsumentowi bezwzględne prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części.

Usługi PejKarta świadczone są przez Multitude Bank p.l.c., spółkę akcyjną zarejestrowaną zgodnie z prawem Malty pod numerem rejestracyjnym C56251, ST Business Centre, 120, The Strand, Gzira GZR 1027 Malta. 
Multitude Bank p.l.c jest instytucją kredytową posiadającą licencję wydaną przez Maltański Urząd Nadzoru Usług Finansowych: Malta Financial Services Authority, Triq l-Imdina, Zone 1 Central Business District, Birkirkara CBD 1010.
 
Reprezentatywny przykład dla pożyczki na kwotę 1000 zł na 35 tygodni:
Reprezentatywny przykład dla pożyczki w wysokości 1000 zł, umowa zawierana na 35 tygodni: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 86,28%, całkowita kwota kredytu 1000 zł, całkowita kwota do zapłaty 1230,60 zł, oprocentowanie stałe 18,5%, całkowity koszt kredytu 230,60 zł (w tym: prowizja 70,50 zł, opłata przygotowawcza 50 zł, opłata za dostarczenie środków 10 zł, opłata za usługę terenowej obsługi 35 zł, odsetki 65,10 zł), pierwsza rata tygodniowa 35,16 zł, kolejne raty tygodniowe po 35,16 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01.11.2024 r.
 
Reprezentatywny przykład dla pożyczki na kwotę 1500 zł na 44 tygodnie:
Reprezentatywny przykład dla pożyczki w wysokości 1500 zł, umowa zawierana na 44 tygodnie: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 76,29%, całkowita kwota kredytu 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty 1897,70 zł, oprocentowanie stałe 18,5%, całkowity koszt kredytu 397,70 zł (w tym: prowizja 171,00 zł, opłata przygotowawcza 50 zł, opłata za dostarczenie środków 10 zł, opłata za usługę terenowej obsługi 44 zł, odsetki 122,70 zł), pierwsza rata tygodniowa 43,11 zł, kolejne raty tygodniowe po 43,13 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01.11.2024 r. 
 
Reprezentatywny przykład dla pożyczki na kwotę 2000 zł na 35 tygodni:
Reprezentatywny przykład dla pożyczki w wysokości 2000 zł, umowa zawierana na 35 tygodni: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 86,44%, całkowita kwota kredytu 2000 zł, całkowita kwota do zapłaty 2462,20 zł, oprocentowanie stałe 18,5%, całkowity koszt kredytu 462,20 zł (w tym: prowizja 237,00 zł, opłata przygotowawcza 50 zł, opłata za dostarczenie środków 10 zł, opłata za usługę terenowej obsługi 35 zł, odsetki 130,20 zł), pierwsza rata tygodniowa 70,30 zł, kolejne raty tygodniowe po 70,35 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01.11.2024 r.

Minimalne RRSO dla pożyczek oferowanych przez Bocian Pożyczki wynosi 76,25%, maksymalne RRSO wynosi 86,60%.
Minimalny okres umowy wynosi 35 tygodni, maksymalny okres umowy wynosi 44 tygodnie.