Plany strategiczne

Powrót

PLANY STRATEGICZNE


Obecnie Spółka prowadzi 28 Oddziałów na terenie całego kraju. W 2014 roku zostały powołane trzy Oddziały w Warszawie oraz kolejny Oddział w Katowicach. Tym samym Spółka oferuje swoje usługi Klientom na terenie całego kraju. Rozwój działalności umożliwia nam lepszą penetrację rynku oraz czerpanie korzyści z efektów skali, co wzmocni pozycję konkurencyjną Firmy. Do 2016 roku Spółka będzie, w oparciu o dotychczasową strategię oceny poziomu ryzyka, „zagęszczała” swoją obecność na terenie kraju – po 4 nowe oddziały rocznie. Celem strategicznym, wyznaczonym w 2011 roku jest osiągnięcie w roku 2016, 10% udziału w rynku pożyczek gotówkowych sektora poza bankowego w formule „home credit”. Obecnie – wg szacunków własnych – posiadamy 7% udział w tym rynku.
Tak ambitny cel może zrealizować tylko wysoce wykwalifikowana kadra. W marcu 2014 roku rozpoczęliśmy cykl szkoleń z Przywództwa Sytuacyjnego dedykowany naszym menadżerom. Oczekiwany sukces szkoleń, wyrażający się w podniesieniu poziomu efektywności i skuteczności zarządzania oraz kreowaniu miejsca pracy opartego o jasne cele i precyzyjnie stawiane zadania, zapewnić ma wspólny standard zarządzania oraz szkolenia dopasowane do poziomu kompetencji uczestników. Kompetencje te na przełomie 2013/2014 roku były badane za pomocą sesji Assessment Center przeprowadzonych w Spółce. Uruchomiony został również wewnętrzny program rozwojowy przygotowujący do awansu osoby z predyspozycjami do zarządzania – drugi rok prowadzone są kolejne edycje Akademii Rozwoju Menadżera.
By wesprzeć Dział Operacyjny odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę Klientów Spółka zdecydowała się na uruchomienie w marcu 2014 roku kampanii telewizyjnej. Pierwsza odsłona kampanii, w  celowo ciepłej i dowcipnej, ale – jak już wiemy - bardzo skutecznej konwencji, pod tytułem „Gdy potrzeba siana” przyniosła ogromny odzew Klientów. W ciągu pierwszych dwóch tygodni emisji reklamy telewizyjnej Konsultanci naszej Infolinii odebrali o 131,97% więcej zgłoszeń i przesłali o 197,17% więcej wniosków o pożyczkę do Kierowników Zespołu Doradców niż w pierwszych dwóch tygodniach poprzedniego miesiąca. W kolejnych miesiącach kampania telewizyjna wsparta została następnym medium – radio.
Zapewniamy, iż codziennie nasz zespół pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami by usprawnić działalnie i poprawić efektywność Spółki.
 
 
Powrót
Usługi PejKarta świadczone są przez Multitude Bank p.l.c., spółkę akcyjną zarejestrowaną zgodnie z prawem Malty pod numerem rejestracyjnym C56251, ST Business Centre, 120, The Strand, Gzira GZR 1027 Malta. 
Multitude Bank p.l.c jest instytucją kredytową posiadającą licencję wydaną przez Maltański Urząd Nadzoru Usług Finansowych: Malta Financial Services Authority, Triq l-Imdina, Zone 1 Central Business District, Birkirkara CBD 1010.